24.06.2008

Zekeriya Unlu-Adanalı Yan Bakar Video Klip İzLe-Zekeriya Ünlü Video Klip İzLe


1 yorum:

  1. Ben sadece Şarkıyı sevdiğim için ekledim veya alıntı yaptım söleseydin Kaldırabilirdim ;)
    Bu arada Bak dostum Sonucta videolar kendi serverinde değil... ortada bir emeğin bile yok Laf söylemen çok yanlış birşey...
    izlesene.com dan aldıgın videolar için izlesene.com Yönetimi sitene gelip çalıyorsunuz diyormu ???
    Bu ne biçim bir iş mantıklı olun biraz...
    Zaten Kaldırdım dediğiniz konuyu ben sizden çaldım sizde izlesene.com dan çaldınız...bu işler böyle...Senin gibi sonradan emek sahipçileri ile bu iş yürümez... Kal sağlıcakla...

    YanıtlaSil

Kral Tv Fm

müzik klip,radyo arabesk
İstek Yap - Kral Tv Fm

Kral Tv Fm,Hit Rap,Müzik Klipler

 

Kral Tv Fm """"Max. Curcuna..!!!!""""sOhbEt