29.01.2009

Asya - Gittin Gideli Video Klip Muzik Dinle Asya Albüm Müzik Klipleri Kral Tv Sizlerle


Türk pop müziğinde önemli bir yere sahip olan ve yıllarını pop müziğine adamış olan Asya son kaseti olan Aştır Beni Güzel Yapan isimli son albümüyle sevenlerinin karşısına tekrardan çıktı. Asya Aşktır Beni Güzel Yapan isimli parçası yeni albümünde 5. sırada yer alan parçasının adını taşıyor. Müziğe 5 yıl ara veren Asya 5 yıl aradan sonra hayranlarıyla Aşktır Beni Güzel Yapan isimli albümüyle sevenlerinin karşısına tekrardan çıktı. Asya son albümünün son klip parçası olarak ise Gittin Gideli isimli parçayı seçti, Asya yeni albümünün son klip parçası Gittin Gideli ile tekrardan bizlere merhaba dedi.Asya Gittin Gideli isimli parçasına Karaköy Bankalar Caddesinde klip çekti. Asya'ya bu son çalışmasında en büyük desteği Nilüfer verdi. Asya Aşktır Beni Güzel Yapan isimli albümünün yapımını ve prodüktörlüğünü üstlendi. Aşktır Beni Güzel Yapan isimli son albümün müzik direktörü ise Özgür Budum üstlendi Asya çok yakında Aşktır Beni Güzel Yapan isimli son albümünün çıkış parçası olan yeni klibi Gittin Gideli ile bizlerle buluştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kral Tv Fm

müzik klip,radyo arabesk
İstek Yap - Kral Tv Fm

Kral Tv Fm,Hit Rap,Müzik Klipler

 

Kral Tv Fm """"Max. Curcuna..!!!!""""sOhbEt