14.06.2009

Hande Yener - Hayrola 2009 Kral Tv Hande Yener Hayrola Yeni Klibi

hande yener hayrola kral tv

Elektronik müzik türündeki albümüyle kendisini kanıtlama savaşı veren Hande Yener, yine ezber bozacak.

Dünya lansmanı için hazırlanan şarkıcı, öylesine iddialı ki Romeo şarkısının dünyayı sallayacağına kadar emin.


Hande Yener, nasıl görünüyorsa öyle bir kadın; ne bir eksik, ne bir fazla. Samimi, kendince hayatın sırlarını çözmüş, aşkın her şey olduğuna inanmış ve kendi deyimiyle, 'ileri geri konuşup, kimseyi takmayan' biri. Henüz bir mağazanın tezgahının arkasında Makbule Hande Özyener'ken çok ünlü bir şarkıcı olacağına söz vermiş. Tıpkı Madonna'nın, "Bir gün Tanrı kadar çok tanınacağım" demesi gibi. Ona, "Çakma Madonna" diyorlar, aldırmıyor ve Madonna'yla aynı şeyi söylüyor; "Çok kısa zamanda tüm dünyanın tanıdığı bir kadın olacağım."

- Hayrola albümü size ne getirdi?

Bu albümle devrim yaptım. Bana zafer getirdi ama yetmez.

- Sürekli bir değişim içindesiniz. Değişim çabanız bir gün biter mi? Ben ezber bozarım. Her albüm bir kademeydi. Son albümüm 'Hayrola' işin son kademesi oldu. Kendimle gurur duyuyorum.

Yok Olursam Sevinecekler

- Eski Hande müzik sektöründe nasıl bir kadındı?

İlk çıkış yaptığımda beni kimse takmamıştı. Ben yine aynıydım ama amacıma ulaşmak için ayıya dayı diyordum. Bu sektörde başarılı olmak için ya birinin yatağına girersin ya da kendi gerçeğini başkalarına kabul ettirmek için uğraşırsın.

- Peki siz neye bağlıyorsunuz?

Yok olursam mutlu olacaklar, kısaknılıyorum.

- Tuğba Ekinci elektronik şarkı söylemenin sesi tembelleştirdiğini iddia etti, ne diyorsunuz bu konuda?

Gülüyorum. Çünkü ben hemen her tarz da kolayca şarkı söyleyebilirim. Ama Hayrola ile şarkıcılığa başladım. Annem de evde şarkı söylüyor detone olmadan. Önemli olan bu değil ki.

- Nedir önemli olan?

Stüdyoda defalarca hüngür hüngür ağladım. Güzel şarkı söylemenin en önemli kısmı bence duyguyu dinleyene aktarabilmektir. Ayrıca elektronik şarkı söylemek kolay bir iş değil, canlı söylesinler de onları da bir görelim.
Kral Tv Hande Yener Pop Show, Hayrola Video Klibi Sizlerle!!! Kral Tv Fm.!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kral Tv Fm

müzik klip,radyo arabesk
İstek Yap - Kral Tv Fm

Kral Tv Fm,Hit Rap,Müzik Klipler

 

Kral Tv Fm """"Max. Curcuna..!!!!""""sOhbEt