28.11.2008

Memati Bu Sehir Girdap Gulum (remix) - Video Clip Kurtlar Vadisi Şarkıları



Kurtlar Vadisi Pusu 38. Bölüm Memati - Bu Sehir Girdap Gulum

indirme linki:
http://www.linksafe.de/dld.php?id=13516&sn=242502801

Memati - Bu Sehir Girdap Gulum Süper Şarkı

Kurtlar Vadisi Pusu 38. Bölüm süper music

memati baş gürkan uygun

memati'nin bmw nin müzik setinden dinlediği muhteşem türkü sizlerle...

kurtlar vadisi pusu - bu şehir girdap gülüm

bu şehir girdap gülüm
girdapta mehtap gülüm
feleğin bir suyu var
su değil kezzap gülüm

yizidin harcı zulüm
yiğidin borcu ölüm
feleğe dayandım gülüm
öldüm de uyandım gülüm
öldüm de gülüm..

muro deli hüsnü komik sahne sahneler kazım abdülhey polat alemdar yalçın bulut iskender büyük yıldız tataroğlu fuat tamer tataroğlu gürkan uygun erhan ufuk ufak nevzat pürmüz tuncay kantarcı muro mustafa üstündağ çeto çetin yıldırım baskın pusu türkü müzik şarkı music dizi müziği boğaz turu istanbul
Category: Music
memati baş gürkan uygun kurtlar vadisi pusu türkü mükemmel boğaz istanbul manzara felekman felekman007 oldumde uyandım gulum gülüm öldüm de uyandim öldümde oldum de uyandim gülüm bu sehir girdap gulum girdap da mehtap gülüm

en çok izlenen video iyi seyirler dilerim...
Memati Kurtlar Vadisi Şarkısı, Mematinin hüzünle düşünceli oldugu zamanlarda dinledigi ve en populer şarkılar arasına giren bu sehir girdap gülüm remixi kral tv fm den sizlere gelsin. memati müziği, memati şarkısı, memati dinle, radyoda çalan şarkılar, Video Clip, Kurtlar vadisi dizi bölümleri , bölüm izle, show tv diziler KralFm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kral Tv Fm

müzik klip,radyo arabesk
İstek Yap - Kral Tv Fm

Kral Tv Fm,Hit Rap,Müzik Klipler

 

Kral Tv Fm """"Max. Curcuna..!!!!""""sOhbEt