29.11.2008

Yonca Evcimik Haydi Sallayalim Dunyayi Kral Tv Pop Video Klipleri



Pop müziğinin önemli isimlierinden birisi olan Yonca Evcimik Şöhret isimli albümüyle uzun bir aradan sonra tekrardan buluştu. Yonca Evcimik son albümün çıkış parçası olarak Sallayalım Dünyayı isimli parçayı seçti.Yonca Evcimik Çapkın Kız isimli video klip çalışması ile bizlerle. Deniz Akel yönetmenliğinde hazırlandı. Çekimleri İstanbul'un gözde mekânlarından Black ve Nişantaşı sokaklarında geçen klipte Yonca Evcimik'e Popkorn grubu ve Uğur danslarıyla eşlik etti. Harika dans, Kral tv fm video pop klipler iyi seyirler diler..

5 yorum:

  1. çok guzel valla sevdım

    YanıtlaSil
  2. süper yonca ecemik şimdi beni okuyorsan canım o kadar süper ki anlatamam yani ilk kez şarkı dinlemiorum ama okadar çk beğendimki anlatamam bunlar çapkın kız için de geçerli böyle bestelemeye devam et aşkım bitanem bu arada ben kızım doğru söylüom kuran çarpsınki ve 12 yaşındayım

    YanıtlaSil
  3. canım benim aşkım yoncam bebeğim ben kızım ve 12 yaşındayım sana anne değebilirmiyim annecim bitane anneciğim
    benim

    YanıtlaSil
  4. SELAM YONCA ABLA SENİ ÇOOK SEVİYORUM HELE O DANSIN OOOOO SÜPPER

    YanıtlaSil
  5. biz bu şarkıyı AZİME YILMAZ İLK ÖĞRETİM

    okulunda bunu gösteri olarak yapıcaz

    çok mutluyum çok güzel

    yapacağımıza inanıyorum.

    YanıtlaSil

Kral Tv Fm

müzik klip,radyo arabesk
İstek Yap - Kral Tv Fm

Kral Tv Fm,Hit Rap,Müzik Klipler

 

Kral Tv Fm """"Max. Curcuna..!!!!""""sOhbEt